Saturday, March 17, 2012

Buat Duit Dengan Zuvvu

Tajuk entri kali ini ialah Buat Duit Dengan Zuvvu. Ini bermaksud saya ingin berkongsi satu lagi cara buat duit secara online. Jika anda biasa dengan ChurpChurp dan Says.My, ini bermakna anda tidak akan menghadapi kesukaran memahami cara buat duit dengan Zuvvu.


Sebelum saya bercerita lebih lanjut mengenai buat duit dengan Zuvvu, terlebih dahulu kita berkenalan dengan Zuvvu. Zuvvu adalah syarikat pengiklanan online yang diasaskan di India dan bersifat global. Zuvvu menguruskan  iklan melalui Social Media. Iklan yang diuruskan adalah dari syarikat yang mendapatkan khidmat Zuvvu.

Seperti yang saya katakan di awal entri,
 Zuvvu tidak jauh beza dengan ChurpChurp dan Says.My. Kita hanya perlu berkongsi link iklan Zuvvu di Facebook dan Twitter. Setiap klik yang diperolehi akan dibayar mengikut harga yang pihak Zuvvu tetapkan dan nilainya dalam USD. Selain itu, ahli berdaftar juga perlu memperolehi Gold Point dan Plastic Point untuk meningkat Rank atau lebih dikenali sebagai Level. Semakin tinggi level, semakin banyak kempen yang diberikan kepada kita. Cara mengumpul Gold Point dan Plastic Point akan diterang oleh pihak Zuvvu apabila telah menjadi ahli.

Contoh iklan :

How to use Social Media to get rewarded
 Zuvvu has made earning rewards and cash from social media super easy. Worth a try, I must say.
Google Adsense for Social Media - Zuvvu
 Zuvvu is giving $5 to its first 10,000 users on Sign Up. Zuvvu basically connects big and small brands to social media users like us. Simple sign up :) 

Cara pembayaran adalah melalui 2 kaedah iaitu PayPal atau Cek. Minimum Payout ialah 5USD dan dibayar setiap minggu. Pendaftaran adalah percuma.



--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment