Friday, June 22, 2012

Susah Ke Nak Belajar Menjahit Baju Kurung ?


Hari ni saya nak berkongsi 1 ebook yang tengah hangat di pasaran. Ramai yang mencari panduan untuk menjahit baju kurung menjelang hari raya yang akan tiba tak lama lagi. Sekarang anda tak perlu menghabiskan ratusan ringgit untuk menghadiri kelas menjahit baju kurung. Atau membuang masa melayari internet untuk mencari cara menjahit baju kurung di Google. 

Ada 3 produk yang dijual di PanduanBajuKurung.com buat masa sekarang. Anda boleh mempelajari cara menjahit baju kurung dengan mudah, cepat dan praktial.

Produk 1 : Jahit Baju Kurung Tradisional + Kain Susun Tepi


Produk 2 : Jahit Baju Kurung Moden + Kain Kipas Belakang


Produk 3 : Jahit Baju Kurung Riau & Pahang + Kain Lipat Batik


Sekiranya anda tiada asas jahitan, anda boleh menggunakan ebook ini sebagai panduan untuk belajar asas menjahit baju kurung, mengambil ukuran, melukis pola, memotong kain, menjahit kain, menjahit poket baju, menjahit pinggang kain dan lain-lain. Semuanya ditunjukkan dengan illustrasi, gambar sebenar dan teks keterangan langkah demi langkah yang mudah difahami dan diikuti secara praktikal.

Berikut adalah testimoni dari mereka yang telah mendapatkan ebook ini :







Dan terima kasih kepada Puan Siti Nooraniza yang telah membeli PanduanBajuKurung.com dari link affiliate saya. Semoga panduan ini memberi manfaat sekiranya anda ingin memulakan perniagaan menjahit baju kurung.



Bagi anda yang belum mendapatkan ebook PanduanBajuKurung.com ini, sila dapatkan segera kerana ada tawaran menarik menanti anda. Klik banner link di bawah untuk maklumat lanjut.



--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment