Monday, April 2, 2012

HZ Tours - Cara Terbaru Buat Duit Dengan Blog

Permulaan bulan April yang baik. Setiap hari semakin banyak peluang buat duit di internet. Hari ini saya nak berkongsi satu lagi peluang untuk buat duit melalui blog. Bagi yang belum tahu, Program Affiliate adalah salah satu program menjana pendapatan tanpa sebarang modal. Kita hanya perlu mempromosikan produk orang lain dan mendapat komisyen sekiranya terdapat jualan.

Program Affiliate yang ingin saya kongsikan ini sangat menarik kerana syarikat ini merupakan agensi pelancongan bumiputera pertama yang menawarkan program affiliate dan program ini digabungkan sekali dengan 2 jenis komisen. Pertama dari Pay Per Sale, yang mana kita akan dibayar 7-10% untuk setiap jualan yang dibuat. Dan kedua dari Pay Per Click, yang mana kita juga dibayar RM0.08 bagi setiap klik yang terhasil dari link affiliate kita. Pay Per Click ni lebih kurang macam Says, ChurpChurp dan juga HeartBeat. 


Sebagai permulaan, HZ Tours bermurah hati memberikan bonus RM10 kepada yang mendaftar sebagai ejen affiliate mereka. Selain itu juga, mereka juga menawarkan pakej pelancongan percuma ke seluruh dunia kepada Top Affiliate.


--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment