Friday, July 27, 2012

Rahsia Usahawan Bisnes T-Shirt Buat RM120,000 Setahun !


Untuk memulakan bisnes tshirt sendiri mungkin agak sukar pada pemikiran anda. Kos untuk membeli mesin, kos nak buat palette, nak belajar perkara-perkara teknikal print baju mungkin sangat menyusahkan!

Ya, kerja-kerja teknikal memang menyusahkan!

Jadi, biar saya bocorkan rahsia bagaimana anda boleh buat duit dengan bisnes t-shirt TANPA perlukan semua perkara yang saya nyatakan di atas. Malah anda sebenarnya boleh memulakan bisnes t-shirt TANPA modal yang besar!

Apa Sebenarnya Bisnes T-Shirt?
Bisnes t-shirt bermaksud perkhidmatan mencetak t-shirt yang anda berikan pada orang ramai. Terdapat pelbagai jenis cetakan. Yang biasa kita lihat ialah SILKSCREEN.

Potensi bisnes ini sangat luarbiasa. Permintaan terhadap servis ini sentiasa meningkat setiap tahun. Pelanggan yang datang pula adalah daripada pelbagai latar belakang.

Jika anda mahu mulakan bisnes t-shirt, antara yang bakal pelanggan anda adalah :

  • Badan Kerajaan
  • Badan Swasta
  • Sekolah & Institusi Pengajian Tinggi
  • Kelab & Persatuan
  • Lain-lain
Keuntungan Sehingga 100%
Jangan terkejut, di dalam bisnes t-shirt, anda boleh memperolehi keuntungan sehingga 100%. Minima mungkin sekitar 30%. Bagi saya sudah cukup tinggi sebab kita hanya mulakan bisnes t-shirt tanpa modal beribu ringgit!

Mari kita lihat secara kasar kiraan untung bisnes t-shirt!



Contoh Kiraan #1
Contoh Kiraan #2
Contoh Kiraan #3

Lebih tinggi kuantiti tempahan, lebih murah harga yang pembekal boleh beri, lebih tinggi untung yang kita boleh dapat!

Jika anda untung sehelai RM13 – RM25. Bayangkan jika anda mendapat tempahan 1000 helai setiap bulan. Bersamaan RM13,000 hingga RM25,000 sebulan!

Bisnes t-shirt adalah salah satunya kerana anda TIDAK PERLUKAN langsung perkara-perkara berikut dan terdapat banyak kelebihannya:

  • TIDAK PERLU Beli Mesin, Buka Kedai, Beli Alatan.Saya sama sekali tidak sarankan anda membuta tuli membuka kedai untuk servis print tshirt. Kita boleh start dengan cara lebih mudah.
  • TIDAK PERLU Modal yang Besar.Saya tak minta anda mulakan bisnes ini dengan RM10,000. Malah RM1000 pun tidak perlu. Saya ada cara dan rahsia bagaimana anda boleh bermula TANPA modal langsung!
  • TIDAK PERLU Kemahiran Teknikal.Bila tak perlu beli peralatan untuk print, maka kerja-kerja teknikal tidak diperlukang langsung. Kita buat cara mudah tetapi untung berganda. Amacam?
  • BOLEH Mula secara Part Time, Free Time (freelance).Saya tidak minta anda berhenti kerja. Cuma bisnes yang saya kongsikan dengan anda ini tidak perlukan masa yang panjang. Anda boleh start secara part time dahulu dan hanya bermula dari rumah!
  • BOLEH MULA dalam 24 Jam.Teknik yang saya kongsi dengan anda sangat menarik. Anda boleh mulakan bisnes ini dalam masa 24 jam! Tidak perlu tunggu lama. Lebih cepat untuk anda mula, lebih tinggi peluang untuk buat duit!

Dapatkan segera laporan PERCUMA rahsia menjana pendapatan RM3,000 hingga RM15,000 sebulan melalui bisnes t-shirt dengan klik banner di bawah.



--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

2 comments: