Thursday, August 16, 2012

Says Bagi Duit Raya RM5 !


Nak dekat raya ni rajin pulak nak update blog. Huhu. Tadi masa tengah nak check semua akaun PPC, saya nampak ada notification dalam laman web Says. Says berrmurah hati nak bagi duit raya RM5 untuk setiap rakan yang anda ajak sertai Says. Ya! RM5. Cer anda ajak 10 rakan sertai Says dah boleh dapat RM50. Kalau 100 rakan sertai, dapat pulak RM100 RM500. Masyuk tu. Boleh buat cover duit lepas raya nanti.

Mesti anda fikir susah nak ajak rakan sertai kan? Tak susah pun sebenar. Saya bagi 1 tips mudah untuk anda dapatkan referral. Buka balik akaun Facebook anda dan semak berapa ramai friend yang anda ada? Gunakan kuasa event untuk invite rakan anda sertai Says. Kat bawah ni ada contoh event yang saya buat. 


Oke. Dah dapat idea kan? Tak payah tunggu nanti. Terus je buat sekarang dan cipta kekayaan di internet sementara peluang masih ada. Hehe. Kalau anda berminat untuk dapatkan peluang-peluang menambah pendapatan di Facebook, Twitter atau pun blog, sila join Give Away Duit Raya 2012 saya. Anda akan dapat ebook Buat Duit Dengan Facebook & Twiter yang saya berikan secara PERCUMA. Kalau ada rezeki boleh menang sekali.

Kepada yang belum mendaftar di Says, klik link di bawah. Pendaftaran adalah percuma.



--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment