Saturday, September 8, 2012

Terima Komisen Dari PPL Pemasaran FB

Semakin hari semakin seronok pulak buat duit kat internet ni bila dah banyak kali terima komisen. Ramai yang masih lagi tak percaya yang internet ni sebenarnya lubuk duit. Tak kira lah buat duit melalui Facebook ke Twitter ke Blog ke. Semuanya boleh. Saya tertarik dengan quote ni :

"Barangsiapa yang tidak berupaya menghasilkan wang walau sesen pun menerusi Internet, sedangkan mereka memasukinya saban hari, maka sesungguhnya mereka tergolong dalam kalangan orang-orang yang rugi." - Shuth (Penulis Buku 'Rahsia Usahawan eBook Terbongkar' & 'Maskahwin Yang Hilang')

Memang tersangat rugi kalau anda tak gunakan internet ni untuk buat duit. Sebab rakyat Malaysia ni antara pengguna Facebook paling aktif. Peluang dah ada kat situ cuma nak atau tak nak je. So dipendekkan cerita kat bawah ni saya tunjukkan lagi bukti komisen yang saya terima dari Affiliate PPL.


Pembayaran komisen pertama :



Pembayaran komisen kedua :



PPL Pemasaran FB ni dah tamat. Komisen yang dibayar untuk 1 lead adalah RM0.25. Walaupun yang saya dapat tu tak banyak, tapi sekurang²nya ada 2 perkara yang membuatkan saya tersangat berpuas hati. Yang pertama, dapat kongsi ilmu dan maklumat kepada anda. Dan yang kedua, dapat komisen. ^.^

--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment