Thursday, September 6, 2012

Daftar Je Terus Dapat RM5 !


Wottt. Laju je nak klik bila nampak entri pasal duit. Haha. Macam biasa lah nak promote lagi pasal Says yang semakin gila 'potato' ni. Tengah malam tadi ada terima notis dari Says yang mengatakan laman web Says ni akan ditutup dari jam 5 - 8 pagi tadi untuk kerja² penyelenggaraan. Ingatkan Says nak tambah kempen. Rupa²nya laman web Says dinaiktaraf menjadikannya lebih mesra pengguna dan mesra alam. Fuhh. Interface nya juga nampak lagi menarik berbanding sebelum ni.


Dan yang paling menarik, Says menawarkan bonus RM5 serta merta kepada pendaftaran baru. So kepada kaki update status di Facebook & Twitter, anda WAJIB mendaftar. Sambil² update status tu rajin²kan lah diri untuk kongsikan kempen dari penaja Says. Ini yang dinamakan login Facebook dapat duit. Haha. Cer tengok sikit reward history kat bawah ni.

(sila klik untuk tumbesaran yang lebih sihat)

Nampak memang tak banyak. Tapi hasilnya dah ada 4 bukti pendapatan (Komisen 1, Komisen 2, Komisen 3 & Komisen 4). Oke kan? Kerja pun santai je. Tak lupa juga ucapkan tahniah kepada 'budak kekwat' @ Eda yang menang baucer MNG bernilai RM500 dari Says. Fuhh. Untung lha boleh shopping sakan. 


Bulan 9 ni genap 2 tahun saya bersama Says. Masa tu Says masih gunakan lagi nama asal YouthSays sejak dilancarkan pada Mei 2008. Dulu memang tak berapa nak rajin share kempen sebab lebih pada berkomuniti selaras dengan matlamat YouthSays waktu tu. Macam² suka dan duka bila bersama 'kaki flame' seperti Eda, Syu, Dazie, Paan, Yana, Acho, Nurel, Fared, Hazirah, Ki dan lain². Sampai menjadi 'medan pertempuran'. Haha. Dan tahun lepas sempat merasa kemenangan untuk contest Social Goods 2.0. ^.^


Kepada yang belum mendaftar, jangan tunggu lagi. Terus klik link kat bawah ni dan ambil RM5 anda sekarang!


--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

1 comments:

  1. Tq coz review me.. Hebat ko erk nyet.. Ada angry bird table game.. ♡♥ kalah aq mcm ne.. Jelez2...

    ReplyDelete