Friday, November 30, 2012

Projek Kerajaan Bukan Untuk Kroni Lagi?



Bila sebut sahaja bisnes dengan kerajaan apa yang terlintas di fikiran anda…???

Ø  Kena ada orang dalam ?
Ø  Kena beri rasuah ?
Ø  Kena ada modal besar ?
Ø  Bayaran yang diterima sangat lambat ?
Ø  Marjin kecil ?
Ø  Banyak karenah birokrasi ?

Tidak kisahlah apa pun yang ada dalam fikiran anda sekarang satu perkara yang saya ingin beritahu bahawa saya sendiri telah memperolehi setengah juta ringgit (RM0.5 JUTA) dalam masa 18 bulan dengan hanya berurusniaga dengan pihak agensi kerajaan dengan menjadi pembekal.

Untuk pengetahuan anda apa yang anda fikirkan seperti senarai di atas tidak satu pun berlaku dalam perniagaan saya itu. Ini semua adalah satu persepsi negatif yang saya sendiri pernah memberi persepsi yang sama namun setelah saya memperolehi keuntungannya baru saya sedar itu semua ada persepsi yang salah.

Tahukah anda bahawa perniagaan membekal kepada kerajaan dan agensi-agensinya ini merupakan satu perniagaan yang sangat menarik, sangat menguntungkan dan sangat mudah jika dibanding dengan melakukan urusniaga dengan pihak-pihak swasta…???  

Ianya boleh dilakukan :

Ø  Dengan modal permulaan yang rendah
Ø  Walaupun tiada simpanan stok
Ø  Tanpa perlu mengupah ramai pekerja
Ø  Mendapat keuntungan antara 10% ke 30%
Ø  Dengan urusan jual beli yang terjamin
Ø  Mempunyai bidang yang luas
Ø  Tanpa modal pun jika tahu caranya.
Ø  Dengan risiko yang amat rendah.
Ø  Secara ‘part time’
Ø  Dari rumah sahaja jika tahu cara dan syaratnya.

Kenapa??? Pelik ke ???

Inilah yang saya lalui dan rasai selepas saya terjun ke dalam perniagaan ini. Persepsi asal terus berubah dan rupa-rupanya inilah lubuk perniagaan yang sebenar.

Patutlah ramai usahawan-usahawan bukan bumiputra sanggup membayar ‘proxy’ dari kalangan bumiputra dengan harga yang tinggi untuk menjadi alasan supaya mereka boleh menembusi lubuk perniagaan ini.

Adalah sesuatu yang amat rugi ke atas kita yang sebagai seorang rakyat berstatus bumiputra tidak sedar akan peluang besar ini dan bagaimana siapa sahaja diantara kita boleh sahaja membina empayar perniagaan melalui perniagaan pembekalan dengan pihak kerajaan serta agensi-agensinya.

Tahukah anda melalui perniagaan membekal dengan kerajaan ini saya pernah menghasilkan :

Ø  RM2,800.00 dalam satu urusniaga dan ianya hanya mengambil masa 15 minit kerja sahaja. Tanpa modal satu sen pun.
Ø  RM3,500 dalam masa 4 hari

Saya pasti anda ingin sangat mengetahui rahsia ini. Sebenarnya bukan itu sahaja malah ada banyak lagi yang boleh saya kongsikan.

Begini…

Jika saya nak pecahkan rahsia perniagaan dengan kerajaan ini saya kena pecahkan semuanya sekali. Bukan satu dua rahsia sahaja.

Jadi semua rahsia perniagaan dengan kerajaan ini telah saya saya kumpulkan dalam satu pakej ebook. Dalam ebook ini pelbagai perkara yang berkaitan dengan perniagaan membekal kepada pihak kerajaan saya kongsikan…:

Ø  Bagaimana untuk memulakannya.
Ø  Bagaimana untuk menembusi pasarannya.
Ø  Bagaimana untuk susun strategi perniagaan yang betul.
Ø  Bagaimana untuk melakukan pemasaran yang betul.
Ø  Bagaimana untuk membuat keuntungan yang sebenar.
Ø  Sehinggalah bagaimana anda boleh kembangkan perniagaan tersebut sehingga tak menang tangan.

Bukan ebook yang ingin saya tonjolkan tetapi kandungan dalam ebook tersebut. Kandungan yang sangat-sangat bernilai tinggi. Jika saya boleh buat RM0.5 juta dalam masa 18 bulan saya pasti anda juga boleh.

Untuk itu saya sarankan supaya anda klik link di bawah dan baca sendiri apakah sebenarnya yang terkandung di dalam ebook yang saya nyatakan itu.

p/s – Atas dasar keselamatan jualan ebook ini hanya akan dibuka dalam masa yang sangat terhad. Sampai masanya jualannya akan ditutup terus. Jadi kena cepat bertindak untuk miliki ebook ini dengan kadar yang segera.


--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment